Saturday, September 24, 2011

::Esaited Pagi Hujung Minggu::

Assalamualaikum *gaya Prof Izzi Hot.fm*

Bertemu lagi dalam rancangan Mari Mengarut dan anda bersama saya Miss Noenamey!!
Ok abaikan..saja nak cerita yang kite tengah esaited pepagi ni..pagi ke?pagi lagi la br kol 10.30 ok..
hah! jangan nak pikir bebukan pasal mimpi basah ke hape ke yang macam si shawn razaleigh dok cite selalu tu..hehe ;)

Seperti pagi-pagi or tengah-tengah hari biasa (mengikut masa aku bangun tido la senang cite) aku akan bukak 4 website utama serentak..(peh bunyi cam poyo sikit disitu). Website-website tersebut adalah Gmail (nak cek kalau de email penting-penting dari lecturer kesayangan aku), Yahoo mail (nak cek kot de email-email bertuah dapat loteri ke..haha aka emel mengarut), Facebook ( tempat bersosial sepanjang masa) dan Twitter (tempat bersosial terbaru yang dah meragut ranking facebook bebaru nih)..fuuu
ehh kenapa blog tak masuk dalam senarai ni..alololo kesiannya awak mister blogspot..huhu

Ok back to the story tadi, cek punya cek punya cek *bajet banyak emael*.....ehh de orang komen kat blog aku la..weeweet..kat entry zaman baru belajar blog plak tu..cite sang gambar amatur..
oh oh terima kasih le bebanyak kat En Ejad Fotopoyo yang mengkacakkan picture aku..ingatkan tak de orang berminat nak tengok..huhu
dan dan rasa nak amik camera and snap gambar-gambar mengarut..hehe
Terima kasih bebanyak ye..kalau de duit lebeh memang rasa nak buat camera collection plak..*kumpul duit kumpul duit* ;)

p/s esaited tulis post tak ingat nak letak title..pastu tercipta la title yang cam harem tersebut..ngee ;)


0 comments:

Post a Comment

komen