Friday, May 20, 2011

WE ARE FRIEND!

.......assalamualaikum......

ermm banyak nak cite tapi tak tahu nak mula dari mana..sangat blank kepala otak..
let's start one by one...
ok this entry was specially created to my beloved friend...actually..saya sangat sayang sahabat-sahabat saya..
tapi kalau nak tulis entry untuk sume kawan...hush berjuta-juta entry la wujud sebab saya ada berjuta-juta kawan..kot!(-.-'')
saya kenal dye dh lame dah...hehe...sejak skolah...form 4 maybe!!kurang cikit daya ingatan..tapi saya tak penah lupa dye...dye chantek..dye baek..dye pandai..
sebenarnya kadang-kadang saya jeles ngan dye...hehe...jagan mara!
sekarang dah percaya kan??chantekk...
eta!!sori curi gmbr u...

last jumpa dye on her wedding day..whoaa smpai skrg sy masih tak sangka jodoh dye sangat cepat..
sekarang dye sedang menghitung hari kelahiran baby sulungnya...
sebenarnya saya pon turut sama menghitung hari..tak sabar nak tengok anak buah saya ni...mesti comey cam mummy n daddy dye..
**tringin nak tengok eta preggy..mst comey..i loike preggy woman...look soo cute!
..1..
::eta n haneef::
gambar yg diambik dari kamera phone...so quality agak kurang disitu..
..2..
dua sahabat baek saya..wani n eta..
..3..
kami bertiga
eta diapit dua gadis kecik molek...hehe
kami suka bergambar bertiga sejak dolu lagi...;)
 tak sure la taun bila gmbr ni diambil and sape yg murah hati tolong amikkan..
we in school uniform!
sangat berjiwa malaysia kan??harharharr...besanye bendera atas kepala~
kecik je org gmbr ni...gmbr lme..mungkin tyme ni digi cam blom masuk pasaran malaysia lg...gegege
np sy xnk crop??cantik kot view dye..sayang nak crop
::dye sahabat saya..MASITAH::


syhhh.....
sebenarnya saya stalker terhebat anda..
hobi saya sejak dua menjak ni..update ur life...hehe
even i bookmark your blog..ngeeeXD
takot tak??hehe...

eta...hope kmu sihat selalu...jaga diri baik-baik ye..cayang kmu!!

4 comments:

cocochaneta said...

miraaaaaaaaaaaaaa!! terharu, but i'm not the best to end up with an entry mcm ni, ok rasa nk nangis sekarang. tq mira., =)

noenamey said...

huhu...xmo nangis2...
sp kte u not the best??sume sahabat sy best2 belaka...hehe...
cpt2 blik m'sia...rindu sudah~XD

cocochaneta said...

rindu sgt sampai curi gambar bendera malaysia tu

noenamey said...

hehehe..ok2 sy rindu awk jgak! n now khalid skali..pakej dh rindu ni..hahaha

Post a Comment

komen