Sunday, February 20, 2011

Jangan sampai hati kecilku tersentuh!!!

tajuk entry dah menunjukkan ke'emo'an..lol


mak penah pesan "cakap jangan sampai hati kecil tersentuh, once dah tersentuh memang susah nak pujuk". Adakah anda tahu bahawa dalam hati kita terdapat satu bahagian yang dipanggil hati kecil??(sound like documentary channel...lol). hati kecil ni kena jaga btol-btol tau. 


And sekarang i realize that hati kecil saya selalu tersentuh. I'm not that type of girl yang suka luahkan perasaan kat social network esp fesbuk. Rasa nak muntah and kalau bukan kerana hati kecil yang setiap orang ada ni, dah lama aku sound "ko pehal nak emo2 kt cni" and aku tak mau reply comment yang diterima ialah "suka hati aku r, wall aku,fb ak" oh klise sume 2..


Berbalik kepada hati kecilku yang tersentuh ni..aku tak tau mana salah aku sebenarnya. Semakin hari kekusutan yang melanda menyebabkan hatiku jadi lebih sensitif.T_T


Kekusutan dihati kecilku ni menyebabkan aku mula merasakan mau mencari seseorang untuk berkongsi. Tapi apakan daya, susah nak cari seseorang yang jujur dan iklas untuk dengar semua masalah kita. Aku bersyukur pada Allah kerana memberi syazwani kepadaku. She's really the best best friend i ever had. She give me strenght thu her words and she give me doa supaya segala urusanku dipermudahkan. 

pict zaman kanak-kanak
credit to syazwani
The best from her:
Kite amek contoh cross stich, tau tak cross stich yg org sulam2 tu? bawah die benang serabut2 kan, atas die pulak, cantekk sgt..Fikiran kite mcm kat bwh cross stich tu rase serabut sgt, tp kat bhgn atas, cube bayangkan Allah tgh sulam yg terbaek untuk kite dari atas..So tunggu dan lihat saje ye mira..


i cried all night after read this. Semoga Allah permudahkan jua urusannya,,Amin~
she's really truely my bff..love u~ 


same je muka 2'2 gmbr...tp versi matured ckit kot...hehe

2 comments:

Anonymous said...

hukhuk..nak nanges sekarang.
i love you mira. Ade hg yg trus syg kami, walaupun jauh pun dah cukup bg kami <3

noenamey said...

huhu...xmo nangis2..awk byk bg nsht n slalu dgr mslh sy...tq byk2 ye~

i luv u 2~

Post a Comment

komen