Sunday, February 20, 2011

Makan Untuk Hidup OR Hidup Untuk Makan?? Part 2

Jawapan aku still Makan Untuk Hidup..:)

Aku sebenarnya takut nak mencuba sesuatu yang baru..sebab pe??sebab aku sayang duit, kang kalau beli and aku tak berupaya nak makan kerana tidak boleh terima rasa makanan tersebut kan ke rugi je tu..oh tidak! Aku selalu ingin pastikan setiap sen yang aku belanjakan adalah berbaloi kerana duit yang aku dapat sekarang ni adalah hasil dari titik peluh aku mengajar. Ingat senang ke nak mengajar? Lebih-lebih lagi budak-budak zaman sekarang yang terlampau advance pengetahuan mereka. Aku bukanlah tua sangat (sangat muda ok!!) tapi aku tak paham dengan mereka yang amat tidak puas hati dengan apa yang aku sampaikan dan membandingkan pengetahuan aku dengan internet (ingat sume kat internet ni betol ke??aish) and 1 lagi, mereka selalu mempertikaikan markah yang aku berikan. Tyme aku dolu2, aku redha je..at last abis gak degree aku..(-_-").

Ok...kembali kepada makan...last tuesday (15/2/1=Maulidur Rasul) aku dah try korean food (rujuk entry sebelum ni ok). Japanese Food pon aku penah try..tempat yang sepatutnya kite try japanese food tak lain tak bukan adalah Sushi King!!and sushi king yang aku and the housemate menapak terletak di sunway piramid. Before this pon pnh je makan ngan bff tersayang..ni just second try la..here some of the picture yang sempat ter'snap' disana.

mula-mula sampai...kene bratur la plak..ramai orang
they eat!!:)
we full!!:)

kodomo bento..:)

ok...tempat seterusnya aku makan adalah Rasamas..ktorang dapat kupon makan kat sana..buy 1 free 1..tu yang berpusu-pusu pegi sana..at least bleh try..sedap..kupon 2 bannyak lagi sebenarnya, tapi masih tak berkesempatan nak makan kat cni lagi..
 ayam yang sedap dengan sos yang lazat!slurp
 me and emy :)
 ieza and ada :)
memang sedap!!try~

to be continued :)

0 comments:

Post a Comment

komen