Sunday, February 20, 2011

saturday life

Silauan cahaya matahari yang menyelinap dari tingkap yang terletak di atas kepala ku menyebabkan aku bangun dengan tiba-tiba...(percubaan pertama menjadi seoang yang puitis..haha gtew~)huh! pe nak jadi ngan ak ni sejak dua menjak ni..aish..lantas aku bangun dengan tergesa-gesa dan menyembah diri kepada Yang Maha Esa..

Ya Allah Ya Tuhan ku..ampunkan daku kerana sering lalai dengan suruhan mu

lepas buat sume tu, mula rasa nak mulakan kehidupan yang sempurna..tapi aku gagal lagi kerana mengambil langkah meng"log in" fesbuk...dan mula dari situ..teros lalai smpai petang, malam dan sekarang...dah tengah malam pon..

saat melayan fesbuk dari pagi tadi..hasil yang aku dapat ialah melepaskan rindu buat k.eta..rajin dia..sabtu pon kerja. kalau aku,weekdays pon blom tentu menjadi seorang yang rajin..nikan plak sabtu..oh sila jagan berikan aku sebarang kerja dihari sabtu dan ahad..hahaha..weekend is only the day for me to rest and enjoy..ajak jalan je i ok..=). another hasil..chat with my old fren..tak tau lak aku dye dok oberci (i mean oversea).congratz..tak sangka. he really grow up..tyme budak2 dolu nakal nak mampus..nyampah je tengok dak ni.by the way, kesian kat dye sebab kena truly explain yang dye kat oberci skrg ni kerana tahap menyampah aku zaman dolu-dolu terhadap dye menyebabkan aku susah percaya...haha..

disaat tengahhari menjelang, perot aku mula menyanyi2 mintak diisi..and luckly zai (my housemate) masak..urm yummy..although only sardin, but really nice coz perot dh sgt lapa..then aku kemas-kemaskan diri dan sambung bercinta ngan laptop semula dengan melayan family outing..oh it's really release my stress..
the funniest variety show..love it
credit to google photo

diakhir sabtuku ini...(now) otak mula berputar-putar, idea mula melonjak-lonjak mau menzahirkan kata hati dalam blog yang telah lama dibina tapi masih tiada penghuni..maka terhasillah entry ni..

ok..the idea still on progress..so..wait!hahaha

2 comments:

Anonymous said...

hehee..kesiann je kwn tu, org tak pecaya..funny la hg ni!

-nama kami syazwani-

noenamey said...

haha...hi syazwani~kikiki
2 la...dulu dye nakal gler kot..ingtkan dh rosak...rpnye gler pny berjaya kt oberci nun!haha

Post a Comment

komen