Thursday, April 7, 2011

BALIK KAMPONG!!

balik kampong..oooo...balik kampung...ooo...balik kampong...
hati girang!!!!

seperti biasa..plan yang telah aku buat..balik tepeng sebulan sekali..atau dengan kata lain...4minggu sekali
ok..bersama-sama zai...aku plan bek punya nak balik...sebenarnya plan last minute...haha
seperti biasa lagi..balik nek bus la...starmart!!(bus yang membuatkan cik zai kagum sekejap sebab kerusi dye bleh megurut~^^,)
sampai tepeng jam 8.30mlm..then tunggu la driverku iaitu kakakku a.k.a dibah (panggilan manje..mnje ke??)
dengar cite beli kete baru...excited state dah ni....
then beberapa minit kemudian dibah bersama mak datang dengan kete baru..NEW SAGA FL..
perghhh cun tu..waaa nak kete gak!!!
ni lah dye...cantikkan...nak kete jgak!!

aktivi yang selalu ak buat tyme blik tepeng adalah dok umah je...sonok...tak jalan mane2 pon tak pe
aku memang suka dok umah dari dulu lagi..kadnag2 je kuar...hehe...bagosnye anak dara...
tapi len plak bila dok shah alam..asyik nak kuar je..aku pon tak tau nape...nanti2 la cari jawapan 2..^^,

pe yang best sangat balik rumah ni adalah sebab banyak makanan..huhu
memang rezeki aku la balik hari 2..disambut dengan nasi ayam, bubur nasi, pecal, kuih-muih and feberet aku durian!!hooyeaaahh memang superb..tak jemu-jemu aku mengadap durian..dari hari pertama balik sampai la hari terakhir..durian je dihati..hehe..de plak mak buat bubur durian..gler meleleh tengok..^^,
tapi last day dah tak de durian...yang tinggal cuma tempoyak...layan je r~XD

another hobi yang baru aku realize baru2 ni bila ada kat umah adalah amik gambar...ni sebab dah ada camera
lagi ligat la aku amik gambr...berikut adalah hasil tangkapan aku~^^,
 kucing jantan yang manje tapi kuat pancut JOJO
 pendatang baru (dah sebulan lebey dah pon) yang kuat makan GELOJOH @JOHJOH
mummy cute (tgh preggy tyme ni) JIJI
ahad 3/4/11 selamat berbby 3ekor...cute...tapi dye ni jenis tak pandai jg ank...semoga ank dye selamat la membesar...another good story...my bro kat pahang pon dah berbby baru...congratz!anak buah ku ke-8..;)





see u taiping next month!^^,

0 comments:

Post a Comment

komen