Saturday, April 9, 2011

MELANCONG

dengan ini saya mengisytiharkan bahawa hari selasa bersamaan 5 mac 2011 adalah hari melancong saya..
berikut adalah kerana saya tidak melakukan ape2 melainkan melancong sahaja..LOL

baru je balik dari tepen semalam..cakap kat mak nak blik awal sebab ade keje..
tapi ni je keje aku...klu mak tau ni..mampos kene bebel...
"berjalan je kojenye" kata mak dalam hati...^^,

destinasi pertama: Lembaga Getah Malaysia..
tak de niat pon dalam hati nak pegi sebenarnya..cik iza yang paksa...nak buat camne..harharhar
so dengan kesempatan ini aku enjoykan la diri...
ini bukti saya sampai disana...hahaha...selambak getah skrap..memang "harum" sangat bau dye~
 simple science theory...menggunakan cermin untuk mengahasilkan tibi yang berbentok sphere..brilliant!
 tayar besa!!!
lebar dye dah same besar ngan aku..kalau kne lenyek ni komfem!!leper~^^,

bila perot dah mula berkeroncong..next destination: ayam penyet wong solo!!
 kte puan zura "jangan amik gmbr saya"..tapiii...dye yang senyum lebar~^^,
 bila sangat lapa..ayam penyet jadi habuan!
my new lab member..incik yoga..~

tak abis lagi melancong ni
destinasi seterosnya------> i-city!!
mereka merasmikan sesi fotografi~
 jalan ramai-ramai...i loike~
 percubaan memasokkan sume..nice!
 dua kembar lain mak n bapak yang tak bleh dipisahkan~^^,
 sweet~
 we pose!
 cik zai kegumbiraan~
subject too dark~kikiki

ENJOY!


0 comments:

Post a Comment

komen