Saturday, March 23, 2013

Jodoh

assalamualaikum

lama tak bercerita..hari ni kuar dua entry teroih..hohoho..petanda tu petanda.. (^_^)v
ok bila dah start cerita pasal jodoh ni..mesti yang membaca sekarang ni ingat aku dah nak kawen kan..
bawak bersabar..bawak bersabar semua
jodoh aku belum sampai lagi.. :)
aku redha..jodoh kan rahsia Allah..lagipun banyak lagi benda yang aku perlu habiskan dan perbaiki dalam hidup aku ni..yang terang-terang aku kena habiskan belajar dulu..cari duit bagi mak ayah merasa duit hasil titik peluh aku..jadi anak dan hamba Allah yang soleh :)
untuk kawan-kawan yang sibuk bertanya bila aku nak ada boyfriend dan untuk saudara-mara yang bertanya bila nak kawen? dengan jujur tulus ikhlas dari lubuk hati aku..aku tak tahu bila masa itu akan datang..sesungguhnya Allah Maha Mengetahui

untuk yang ambil berat pasal aku..terima kasih banyak-banyak..hanya Allah dapat membalas jasa kalian

p/s: harap-harap jangan la bertanya lagi ye..doakan lagi thor-baek~ :)
souvenir untuk sekian kalinya dari Korea dari Dr Chan..
bila nak sampai sana!


2 comments:

cocochaneta said...

to be honest eta x suka org tanya2 ni, tapi bila dh kena tanya tu layankan je la..huhu. eta sendiri takut nk tanya org bila nk kawen? bla nak mengandung? bila nk tambah anak? maneeee la kitatau semua tu..adeyh..

noenamey said...

betul2..thanks ye sgt memahami..harap2 semua berfikiran seperti eta :)

Post a Comment

komen