Monday, March 25, 2013

::Malang tidak berbau::

..assalamualaikum..

Isnin (25 Mac 2013) maka tercipta la sejarah aku ditimpa kemalangannnnn~wuwu(T_T)
mungkin salah aku, mungkin jugak penunggang moto tu..tapi dah nak buat camne..memang dah takdir aku bertembung dengan dia...ketaq tangan teruih..Ya Allah..serius tak tau nak buat apa..blank!
Alhamdulillah sume selamat..cuma kaki laki tu je luka sikit and moto dia '??'..kesiannya..aku tak tau pe jadi kat moto dia sebenarnya..tak paham pon dia cakap..yang pasti aku nampak lampu depan dia dah tertanggal..hoho
Nasib baik bukan sorang-sorang masa tu..tak dapat bayangkan la kalau sorang-sorang..Nauzubillah
yang menyedihkan sekarang ni si 'Baby purple' dah semakin buruk..kuantiti calar dah meningkat..
kesian awak kan..nanti kita ada rezeki lebih sikit kita ubatkan luka awak ye~wuwu

moral of the story:
1) pastikan anda berada di lorong yang betul
2) tengok moto betul-betul..hati-hati bila nampak moto dekat-dekat
3) baca doa!
4) pandulah dengan berhemah

:')

0 comments:

Post a Comment

komen