Tuesday, March 29, 2011

HOT AIR BALLOON FESTIVAL 2011-PUTRAJAYA-

waaa....lmenyeee tak update blog...konon-konon bizilah...tapi tak tau pe yang aku wat hari2...
last2 camtu gak keje aku..lab report bertimbun-timbun tak tanda2..
alahaiii...tolong la sp2 yang rasa nak wat amal...leh la tolong aku...hadoiyai!!

ok..dua weekend yang lepas...aku and the budak rumah menapak ke putrajaya demimu wahai si belon panas...
beberapa minggu sebelum event tu...aku dok menatap je web page dye..
gler kau~memang teringin gler kot nak g tengok..*jakun cikit*...hehehe
taun2 lepas dok tengok je gambar org...cantiknye belon panas...tringin nak nek jangan cakap r...memang teringin tahap cipan alaska dah pon...

sume orang aku ajak..budak lab..rumate lme..dak sekolah..dak rumah...
jawapan sume org "bleh je...xde plan lagi sekarang ni"..then last minute "nak pg ke??" "sori la tak dapat nak pg"...wuwuY_Y
tp 1 jawapan yang sangat menyentuh jiwa "mira, tak kira la kte tak dapat transport sape2 pon..tapi kte pegi jgk"..(ni lah akibat takde transport sendiri...wuwuwuwu...nak beli kete  T_T) 
gler terharu...waawawawa....n the last person aku ajak bagi jawapan positif lg "bleh je nak pegi sok"
berbunga-bunga hati baca mesej tu....nasib bek de gak orang sudi nak bawak...yea!!!

dengan excited statenye...bangun pagi..whooooaaaaaa.....sinar kebahgiaan dihari sabtu....
masuk2 je putrajaya nampak dah belon panas terapong-apong di udara...alahai comeynyeee anda wahai belon panas...especially incik doremon~i loike~

pusing punya pusing jumpa la tempat nak ambik tiket tok nek belon panas tersebut...dengan semangat g dekat-dekat ngan orang yang jaga kat situ..." tiket nak nek belon panas dah abis..nak..kne tunggu petang punya...pukol 4.30"...dalam hati aku.."wat de FISH!!" awal lagi kot...baru je pukol 9...gler nak tnggu smpai kol 4.30...alahai xde rezeki nak nek...taun depan je r...

then, aku n the budak umah...menapak le ke expo yang disediakan..konon-konon niat mencuci mata..tapi mencuci beg duit...abis duit aku dalam beg dicuci bersih..uhhh!!
nek belon panas rm10 je...ktorg shopping mau rm30-40...waaaa...ermmmm....

then penat dah jalan-jalan expo...pegi makan plak ngan k.ngah emy...then, menggedix amik gambr kt putrajaya....yea!!posing adalah wajib!!!hahaha...

ENJOY!!
 ni yang wat aku jd super excited!!taun depan nk g lagi!!

 we =)
 me =)
 kekaguman~
 beli...beli...beli!!!
 nak beli yang mn ni??arghhh sume je r~XD
 abang comey~^^,
 lukis...lukis...sampai tgn bersilang-silang
 start posing!!hoyeah~
 say....
chesssseeee~
nice =)
domo arigato...kamsahamnida..sheishei..syukran..tq...XD...sgt la berterima ksh ngn k.ngah emy skali...yeaw~

0 comments:

Post a Comment

komen