Saturday, March 19, 2011

LALAI

mari mendekatkan diri dengan Allah..

tadi buat pertama kalinya aku kurang menghargai nyawa..Astagfirullahhala'zim..
aku lintas jalan tanpa tengok kiri kanan..teros je berlari...rasa macam ayam pon ade..tiba-tiba kt tengah jalan de org blakang tarik tgn aku tapi aku degil...teros gak berlari dan sambil aku berlari tu aku nampak harrier (kete toyota mpv) putih laju je menghala kat aku...Ya Allah!1st time rs jantung nak gugur je tgk..
Alhamdulillah aku selamat lintas jalan dengan berlari sangat laju smpai ke seberang..
abis je lintas jalan jantung aku berdegut tak berhenti2..takot yang amat sangat..
aku jalan selaju mungkin smpai ke rumah..

memang hati jd tak tenang sangat..rs terlampau hina sebab tak menghargai nyawa yang Allah kurniakan ni sebaik mungkin..aku terfkir macam mana la orang bleh nak bunuh diri??astaghfirullahhala'zim...

sampai2 rumah, memang tak leh nak fkir apa dah..aku teros ke bilik air ambik wuduk..tenangkan hati sekejap dan solat...baru la aku tenang balik..
Sesungguhnya hargailah nyawa..apa yang aku rasa hari ni amat mengajar aku..semoga Allah mengampunkan segala dosaku..amin.

0 comments:

Post a Comment

komen