Tuesday, March 15, 2011

PANTANG..

No1: "Aish memang pantang r tok nenek aku kalau org ......." Fill in da blank...TQ...haha
No2 :"Mak tengah pantang sekarang ni"

Ok..2 pantang yang membawa maksud yang berbeza..hari ni aku nak cite bab pantang yang no1..mane bleh cite yang no2 tu..aku blom arif/mahir/bijak dalam bab-bab pantang orang mengandung ni..blom sampai turn aku lagi..(^^,)

aku memang banyak pantang..tapi bukan tok nenek aku yang membawa pantang ni..aku create sendiri...haha..
Lantak aku la..aku punya pantang..pe nak kecoh..berikut adalah pantang yang paling aku pantang...;)

aku memang pantang bila:
1) Orang tak respon aku cakap..aku tak kisah bila tak dengar..tapi agak-agak r, tak kan dok sebelah pon tak dengar..bape taun tak korek tlinga ni..nak aku vacuum ke tlinga tu??sesape yang start tak layan aku ngan tegoran aku 2, nasibnye memang aku tak bertego lah ngan korang sampai la korang tego ak balik...harap maklom..aku memang malas nak layan orang emo/bad mood ni...

2) orang dok sebelah aku tapi tak mau cakap ngan aku...
tempat yang kecik 2, dok sebelah lagi..tapi aku ni cam tunggul je...hurm sedey wooo..kat orang jauh bleh plak bertego2..memang hampeh..kalau ikotkan hati ni..aku luku pale dye sekuat hati baru tau!

3)"tak de pape"
erm ni lagi 1 yang membuatkan aku panas hati..sedangkan dah dengar dah hint-hint cakap pasal aku..tapi bl tny balik ni jawapannye "tak de pape"...huh!terbako je dengar...camni kot ayah aku rasa bl dye tny, aku jawab camni...ok janji tak mo cakap camni dah!!huhu

4) "ade r"
ni lagi 1..adik bradik ngan no3..tapi effect dye same je..ni maksudnya nak berahsia r tu..tak nak bagitau sudah r..tak yah r nak hint-hint bagi tau...menci2!!

huh!ok la stakat ni je r nak kongsi...tengah panas hati ni...grrrr~

0 comments:

Post a Comment

komen